Доставка та Оплата

Доставка та Оплата

ДОСТАВКА.Товар замовлений у нашому магазині ми доставляємо практично в будь-яку точку України (крім тих населених пунктів, з якими немає безпечного сполучення) за допомогою кур’єрських служб, таких як: «Нова Пошта», «Ін-Тайм», «Нічний експрес», «Гюнсель» або іншими кур’єрськими службами (за попередньою домовленістю з нашими менеджерами), також є можливість забрати товар особисто на складі.

На даному етапі розвитку нашого магазину ми пропонуєм Вам безкоштовну доставку Ваших замовлень.

У випадку великого замовлення (від 10 000 грн.), вартість та способи доставки товарів відбувається за попередньою домовленістю з клієнтом.

Для доставки за межі України зв’яжіться з нашими менеджерами або надсилайте нам повідомлення на e-mail: shop@carpets.in.ua.

Перед відправленням товару ми в обов’язковому порядку перевіряємо цілісність і відсутність будь-яких ушкоджень. Кожен вантаж упаковується нами так, щоб він не постраждав під час транспортування.

Відповідальність за збереження і цілісність товару під час перевезення несе компанія-перевізник.

Кожен вантаж ми страхуємо на повну вартість та в разі пошкодження товару або його втраті компанія-перевізник зобов’язана виплатити його страхову вартість.

Увага! Цілісність товару перевіряйте безпосередньо при отриманні товару на складі компанії-перевізника або при отриманні від кур’єра. Магазин “Килими” не несе відповідальності за дії компаній-перевізників.

При отриманні товару на складі компанії-перевізника необхідно мати при собі посвідчення особи (паспорт або посвідчення водія).

Після відправки товару ми надсилаємо Вам СМС повідомлення або електронного листа з номером товарно-транспортної накладної (ТТН), приблизної дати прибуття та суми до оплати (вартість товару + вартість грошового переказу при оплаті “Наложенним платежем” (готівкою при отриманні товару)).

Якщо була зроблена оплата на карту “Приват Банку”, то в повідомленні буде вказано № товарно-транспортної накладної (ТТН) за яким можна отримати Ваше замовлення.

Увага! Точний час прибуття товару можна дізнатися на сайті або зателефонувавши до компанії-перевізника.

Телефонуйте за нашими телефонами для вирішення будь-яких додаткових запитань.

ОПЛАТА. Замовлення оплачуєтсья за цінами, опублікованими в інтернет-магазині на момент розміщення замовлення. Ціни фіксуються в замовленні і будуть дійсними протягом 5-ти днів. Термін дії цін може бути продовженим за домовленністю із менеджером. Ви можете здійснити оплату такими способами:

    • Готівкою. При отриманні товару від кур’єра служби доставки, при особистому отриманні товару на складі компанії-перевізника (Вам доведеться сплатити за послуги переказу коштів), або ж на складі нашого магазину.

 

  • На карту “ПриватБанку”. Ви сплачуєте повну вартість замовлення (не забудьте про банківську комісію), у будь-якому відділенні банку “ПриватБанк” на наш картковий рахунок, який отримаєте після підтвердження замовлення. Також можна скористатися платіжною системою “Приват 24”, через яку можна оплачувати будь-якими картами Visa і Master Card українських банків.
 

logo
0